Podsumowanie i linkodsiewnia – kwiecień i marzec

Piątek, zaraz majówka… Tym, którzy (jak ja) są już duchem w długim weekendzie, podrzucam lekką lekturę do kawy. Tym razem serwuję podsumowanie i linki z dwóch miesięcy – w marcu trochę się zagapiłam. Nieważne, mam dużo fajnych rzeczy, którymi chcę się z Wami podzielić!

Podsumowanie

W marcu i kwietniu mój czas zwolnił. Tyle się działo, że wreszcie nie mam wrażenia, że miesiące przeciekły mi przez palce!

Sesja V mag

Na samym początku marca (a nawet jeszcze trochę w lutym ;) wzięłam udział w sesji zdjęciowej wiosennych makijaży dla magazynu V mag. Wykonałam 3 looki (makijaż + fryzura), służyłam z panią redaktor naczelną za stojak do zaimprowizowanej blendy, nałapałam pierwszych przedwiosennych promieni słońca (było 13 stopni!) i wróciłam do domu z dziką satysfakcją, nie mogąc doczekać się publikacji :)

Sesję i backstage można podglądnąć na facebooku AG Words and Crafts.

IMG_4290

Zdj. Ola Zegar

Żegnaj, bezrobocie!

Dokładnie 1 marca miałam rozmowę o pracę, szczęśliwie zakończoną zatrudnieniem mnie w dziale marketingu w charakterze copywritera i biurwy w jednym. Czyli piszę teksty, organizuję i zarządzam dokumentami, i dostaję za to pieniądze! :D

Wirtualna rzeczywistość

Z okazji urodzin Tomka wykupiłam nam 30 minut gry w wirtualnej rzeczywistości. Polecam gorąco, to świetna zabawa! Warto doświadczyć, nawet jeśli się nie jest gamerem, bo przeżycia są wyjątkowe, niepodobne do żadnej dostępnej do tej pory rozrywki. Niesamowite było obserwować podświadome reakcje własnego ciała na coś, o czym wie się, że naprawdę nie istnieje…

We Wrocławiu polecam salon VRoom – wygodnie zlokalizowany w samym centrum, na ul. Świętego Mikołaja. Właściciel jest supersympatyczny i pomocny, potrafi dobrze dobrać grę do indywidualnych preferencji. Gramy na sprzęcie Oculus Rift i HTC Vive.

vr

Limitowana edycja Leuchtturm1917

Te metaliczne notesy, zapowiedziane na początku roku, do dziś śnią mi się po nocach. Latarnia Mola miała gigantyczne opóźnienie w ich dystrybucji, ale jako wierna klientka czekałam cierpliwie. W tym tygodniu się doczekałam! Złoto jest już moje! Niestety, na miedź muszę jeszcze poczekać :(

Plany na majówkę

Samej siebie nie poznaję – nie zaplanowałam niczego konkretnego! Ot, chcemy ze dwa razy pojechać gdzieś w region, zrobić sushi, powłóczyć się, zrelaksować. Spontanicznie i zależnie od pogody :)

Linkodsiewnia

Unikalny instrument muzyczny – Marble Machine  – uwielbiam takie pomysły i samodzielne konstrukcje. Ten filmik zafascynował mnie tak, że zapomniałam o tym, że jem obiad – ręka z widelcem zamarła w pół drogi, bo nie mogłam oderwać oczu od grających kulek :) Wielki szacun dla twórcy!

A tribute to Carrie Fisher – fajny, bezpretensjonalny, przyjemnie zmontowany.

Poradnik fotografii biznesowej dla kobiet – świetnie napisany i zilustrowany zdjęciami porównawczymi poradnik od Jest Rudo – Natalia zna się na rzeczy!

Twoje problemy są ważne – czyli Riennahera o pogardzie dla „problemów pierwszego świata”.

9 niewygodnych prawd o kobiecych biznesach – czyli Syledigger tłumaczy, że samodzielna działalność to nie tylko efektowne zdjęcia na instagramie i hasło „rób to, co kochasz, a nigdy nie przepracujesz nawet jednego dnia”.

Lista zadań na wiosenne porządki – aura za oknem nie nastraja budująco (na szczęście ma się to zmienić!), więc wiosenne porządki jeszcze przede mną. Jeśli macie podobnie, lista Niebałaganki może się przydać :)

Czego nauczyło mnie życie na wsi – Konrad o bardzo podstawowych praw(d)ach życiowych.

Syndrom oszusta – „(…) siedzę cicho i udaję, że nic nie wiem. Bo co, jeśli się pomylę i inni zobaczą, że wcale nie jestem mądra? (…) Psychologowie takie myślenie nazwali syndromem oszusta.” – bardzo bliski mi temat wypaczonej świadomości własnych kompetencji. Świetny tekst u Jaskółczarni.

Domy, w których mogliby mieszkać Tim Burton lub Wes Anderson

A u mnie ostatnio…

1. urodziny AG Words and Crafts

Jak nie marnować jedzenia?

Jak prawidłowo przechowywać jedzenie?

Jak wykorzystywać resztki jedzenia?

Ułatwiamy planowanie – karteczki samoprzylepne


Jakie macie plany na majówkę? Czujecie wiosnę na przekór pogodzie?

Skomentuj

