Walentynkowy prezent! Mandala w kształcie serca – kolorowanka do pobrania

Walentynki można lubić albo nie. Obchodzić z pełną akceptacją kiczowatej estetyki, szukać na nie własnych sposobów albo w ogóle olewać. Ja uważam, że każdy pretekst do okazania sympatii jest dobry, dlatego przygotowałam dla Was mały prezent :)

mandala-serce

Specjalnie na tę okazję narysowałam dla Was mandalę w kształcie serca. Albo walentynkowe serce w formie mandali, jak kto woli :)

Kolorowankę w pdf można pobrać klikając w link poniżej:

WALENTYNKOWA MANDALA

Do walentynek jeszcze całe 3 dni, więc jeśli chcecie komuś sprezentować taki rysunek, spokojnie zdążycie go jeszcze wydrukować i pokolorować. Polecam też zrobić prezent sobie i pokolorować po prostu dla relaksu :)


Polecam też zajrzeć do mojego wpisu z instrukcją, jak rysować mandale!

4 thoughts on “Walentynkowy prezent! Mandala w kształcie serca – kolorowanka do pobrania

  1. NAJLEPSZA PORA pisze:

    Uwielbiam takie malowanki, a że dziś nie mam jakiś specjalnych planów na wieczór, wystarczy że będzie w zwolnionym tempie ;) tak dla odmiany ;) więc chyba zaraz sobie wydrukuję i spędzę te ostatnie chwile weekendu na takim relaksie! :)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

