Maj – podsumowanie i linkodsiewnia

Maj, maj i po maju. Jeszcze chwila i będziemy w połowie roku! Co się działo u mnie i trochę u innych zaprezentuję w pierwszym na AG Words and Crafts miesięcznym podsumowaniu i linkodsiewni.

Podsumowanie maja

Maj był dla mnie bardzo intensywnym miesiącem. Kalendarz pękał w szwach od wydarzeń, notatek i karteczek! Miałam sporo spraw do załatwienia: wizyty u lekarzy czy przygotowania do rodzinnych uroczystości zajęły mi kawał czasu. Było też kreatywnie: wpadło mi zamówienie na komplet biżuterii dla mamy kolegi, a przecież i nasze mamy musiały zostać obdarowane (ręcznie robione przeze mnie prezenty na Dzień Matki pooglądasz TUTAJ). Z innych twórczych projektów robiłam też makijaż mojej kuzynce na ślub jej znajomych. A skoro już jestem przy tym, to w moim repertuarze pojawiła się całkowita nowość: malowanie ciążowego brzucha i pamiątkowa sesja zdjęciowa.

1

Wizaż i charakteryzacja nie są mi obce, malowanie brzucha stanowiło jednak pewne wyzwanie. Głównie z powodu zbuntowanych farb do ciała, które konsystencją i właściwościami malującymi przypominały bardziej plastelinę… Ale udało się, przyszła mama była zachwycona, a ja całkiem z siebie dumna.

Maj obfitował też w spotkania towarzyskie, przy planszówkach, przy grillu, przy piwie, ze znajomymi dalszymi i bliższymi, tymi widzianymi często i tymi, których chciałoby się dużo częściej niż raz na pół roku.

Dla polepszenia mojej organizacji i realizacji planów zaczęłam czytać „Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywności” Davida Allena i wprowadzać w życie niektóre założenia tej metody. Zapowiada się całkiem skutecznie, ale tak naprawdę zamierzam porządnie ogarnąć to zagadnienie w czerwcu – maj był zbyt zalatany!

Na moje konto wpadła też pierwsza publikacja na portalu o sztuce: napisałam artykuł o niesamowitym pałacu Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim!

2

A na koniec, już właściwie w czerwcu, wydarzenie mniej fajne, choć śmieszne, jeśli je sobie wyobrazić. Tylko ja jestem taką łamagą, żeby chcąc przebiec przez ulicę na końcówce zielonego światła, zaplątać się w nogawkę swoich szerokich i nieco za długich spodni i rymsnąć na dziób. A właściwie na rękę. Prawą.
Musiałam sobie coś solidnie w niej stłuc, bo nadal boli i ma ograniczoną mobilność. Na szczęście nie zanosi się na trwały uraz, tfy tfy tfy.


Linkodsiewnia

czyli na co ciekawego trafiłam w maju w internetach:

Do poczytania

The Right Way to Bullet Journal – dla wszystkich tych, którzy „chcieliby spróbować, ale nie umieją rysować / nie mają ładnego notatnika / nie mają czasu na ozdabianie”. Spoiler: nie ma jednego właściwego sposobu prowadzenia bullet journal; wszystko zależy od Ciebie i Twoich potrzeb!

Jesteś ponurakiem? Nic nie szkodzi. – mam teorię, że Riennahera to moja mentalna bliźniacza siostra. Z prawie każdym jej tekstem się identyfikuję, a z tym (w tym miesiącu) najbardziej.

Ebook „Podstawy fotografii” – do pobrania u Natalii z jestrudo.pl za darmo! Jej blog już jest kopalnią wiedzy na ten temat, ale skondensowanie podstaw w jednym miejscu to miodny pomysł!

Dla Ciebie jest już za późno – czyli Hakierka o tym, że jednak nigdy nie jest za późno.

Drobna zmiana – jak polski magazyn ocenzurował Jennifer Lawrence – czyli Anna Gacek o tym, jak (według niektórych) w Polsce XXI wieku menstruacja wciąż jest tematem tabu.

Do pooglądania

Przytulne kąciki do czytania książek

Nierówna walka z małymi pandami <3

Coś, co zrozumieją kobiety z większym biustem

Do zrobienia

DIY trójkątny organizer na biurko


A tymczasem u mnie:

Kogo boli Twój tatuaż?

7 inspiracji do bullet journal

Wiem, co jesz i wkurza mnie to

Kobiecość w półksiężycu – lunula

DIY prezenty na Dzień Matki


Jak Wy spędziliście maj?

Podzielcie się w komentarzach swoimi wrażeniami z zeszłego miesiąca, pochwalcie się fajnymi linkami – do siebie lub do kogoś!

 

4 thoughts on “Maj – podsumowanie i linkodsiewnia

Skomentuj

