Wisior Celtic Treasure – biżuteria z kamieni i drutu

Wisior nazwany roboczo Celtic Treasure z celtyckością nie ma wiele wspólnego, poza luźnymi skojarzeniami.

Wis

To tutaj wykorzystałam po raz pierwszy technikę „naszywania” ornamentu na plecioną siateczkę, którą wykorzystałam później przy tworzeniu prezentowanej ostatnio Linii Życia.

Wisior powstał oczywiście bez projektu, z wykorzystaniem pętli drutu pamięciowego (zrobiłam z niego bazę), posrebrzanych drucików o grubości 0,4 i 0,3 mm i zielonych onyksów.

2

Zaczęłam od wyplecenia siateczki, następnie powstał element centralny i wisior poszedł na kilka tygodni do szuflady, bo nie miałam na niego więcej pomysłów. Aż w końcu, olśnienie! Puściłam zawijasy z onyksami także po obwodzie koła!

3

A to kawał koła – ok. 7cm średnicy!

Ten wisior był dla mnie powrotem do tworzenia biżuterii po długiej przerwie, dlatego mam do niego spory sentyment. Nie wiem dlaczego kojarzy mi się celtycko… Może przez zieleń kamieni, może przez sugestię krzyża w okręgu?

Podzielcie się swoją interpretacją!

Skomentuj

