AG przedstawia: Words and Crafts

AG

Pisanie o samej sobie, kiedy nie ma się przerostu ego, stanowi pewne wyzwanie. Zacznę więc prosto: mam na imię Agnieszka, a Ty, drogi Czytelniku, znalazłeś się na moim blogu AG Words and Crafts.

Do informacji, które znajdziesz w dalszej części tego wpisu i w zakładce O MNIE, mogę jeszcze dodać, że lubię szczerych ludzi, ciche wieczory z książką, gry komputerowe, inteligentny humor, tatuaże i kolczyki oraz taniec. Nie lubię za to hipokryzji, hałasu i tłumu, brutalnych filmów, głupoty, niechlujności językowej i marcepanu.

Czego możesz spodziewać się po tym blogu?

WORDS

Odkąd nauczyłam się pisać, piszę dużo i chętnie – po prostu to lubię. Gdy byłam mała, pisałam pamiętnik, potem blogi (prywatny i o tematyce urodowej). Wybór humanistycznych studiów również wiązał się z pisaniem dużej ilości różnorakich prac, także w języku francuskim, zaś formułowanie służbowych maili nigdy nie sprawiało mi problemu.

Przyszedł czas, żeby zrobić z tych umiejętności praktyczny użytek.

Liczę więc na to, że AG Words and Crafts będzie świetnym uzupełnieniem mojego portfolio copywritera, a zamieszczane na nim teksty, oprócz tego, że interesujące i przydatne, będą również stanowić dowód moich kompetencji.

A poza tym, nie oszukujmy się, to będzie dla mnie spora przyjemność!

CRAFTS

Przyjemność sprawia mi również tworzenie rzeczy bardziej materialnych niż teksty. Tę pasję realizuję głównie poprzez robienie biżuterii, ale także rysunek, charakteryzację czy prowadzenie kreatywnego planera-dziennika. Tą działalnością też będę z radością dzielić się na blogu.


Words and Crafts, czyli słowa i czyny to mój miks idealny, który chcę praktykować na co dzień. Będę tu proponować sposoby na kreatywne planowanie i organizację czasu, pokazywać wytwory swoich rąk, a także publikować teksty na wszelkie tematy, które mnie poruszyły, zainteresowały i sprowokowały do myślenia.

Mam nadzieję, drogi Czytelniku, że mój blog okaże się fajnym miejscem również dla Ciebie!

Skomentuj

